Zhvillimi Teknologjik i Industrisë se Avionëve në Kinë: nga Rritja Lokale në Fuqinë Globale

0

Industria e aviacionit është një nga sektorët teknologjikë ku Kina po bën përparime të konsiderueshme. Përveç ndërtimit të shumë aeroporteve në territorin e saj për të bërë një qendër globale, Kina ka filluar zhvillimin e avionit të saj të vet, C919, për të konkurruar me Airbus dhe Boeing. Kjo nismë është e rendesishme ne kontekstin rajonal, ku sektori i aviacionit po përjeton një rritje të ndjeshme, me daljen në skenë të transportuesve të rinj me çmime të ulëta.


C919 mund të akomodoj rreth 180 pasagjerë, krahasuar me Airbus A320 dhe Boeing 737 MAX. Aktualisht, ai varet kryesisht nga komponentët perëndimore, si motorët Leap-1C të CFM. Megjithatë, COMAC po e konsideron zëvendësimin e tyre me motorë të prodhuar në nivel kombëtar. Për të fituar tregun ndërkombëtar, ruajtja e partneriteteve me furnizuesit e huaj mund të jetë kritike. Për sa i përket ARJ21, aeroplanit rajonal me kapacitet akomodimi 78 deri në 97 vende, është kryesisht funksional ne Kine dhe Indonezi. Prania e tij në tregjet e Azisë Juglindore mund të përforcohet falë këtyre demonstrimeve, duke ofruar një alternativë për transportuesit rajonalë.


Që prej më shumë se një dekadë, presidenti kinez Xi Jinping ka ndërmarrë një strategji për zhvillimin e trafikut ajror, si në territorin kinez ashtu edhe në nivel ndërkombëtar. Qëllimi është i dyfishtë : modernizimi i mobilizimit në një vend në rritje, ku po zhvillohen qytete të reja që marrin një rol gjithnjë e më të rëndësishëm në ekonominë kineze, dhe rritja e influencës ekonomike, kulturore dhe tregtare të Kinës në nivel global.


Zhvillimi i një strukturë aeronotike civile autonome për Kina është bazament i kësaj ambicie. Në më pak se pesëmbëdhjetë vjet, Kina ka arritur një pjesë të madhe të këtij qëllimi, me në krye zhvillimin e C919 nga Comac. Ky avion i madh, i krahasueshëm me Airbus A320 dhe Boeing 737, ka fituar certifikimin e tij nga aviacioni civil kinez në shtator 2022, duke shënuar një hap të rëndësishëm në historinë e aviacionit kinez. Edhe pse kompanitë botërorë Airbus dhe Boeing nuk kanë shumë për të frikësuar nga konkurrenca e C919 në këtë moment, Kina planifikon të prodhojë rreth 150 aeroplana në vit deri në vitin 2030, ndërsa kërkesa kineze për aeroplana të rinj pritet të arrijë rreth 9,000 aparate deri në vitin 2040. Kjo ngrit pyetjen e aftësisë së Kinës për të përmbushur nevojat e veta për aeroplana në të ardhmen e afërt.


Një sfidë kryesore për Kinën është të prodhojë vetë motorë avioni konkurrues. Aktualisht, C919 është i pajisur me një motor franco-amerikan, çështje që thekson nevojën për zgjidhje të prodhuara në Kinë. Edhe pse kjo ka patur vonesa, zhvillimi i këtyre motorëve është një prioritet për vendin. Megjithatë, inovacionet teknologjike nuk janë pa sfida. Dekarbonizimi i veprimtarive njerëzore paraqet sfida për sektorin ajror, duke inkurajuar aktorët të zhvillojnë aeroplana më të mirë për mjedisin. Motorët europianë dhe amerikanë aktualisht gëzojnë një avantazh teknologjik në këtë fushë, gjë që mund të bëjë motorët kinezë të përjashtohen pothuajse përpara se të hyjnë në shërbim.


Megjithë këto sfida, Kina vazhdon të përparojë në fushën e aviacionit civil. Inovacioni mbetet në qendër të planit pesëvjeçar të saj, me një theks në zhvillimin e qëndrueshmërisë, inteligjencës artificiale, efikasitetit të energjisë dhe prodhimit të llojeve të reja të aeroplanëve. Kina synon të bëhet një fuqi kryesore në fushën e aviacionit civil, gati të përballonte sfidat teknologjike dhe mjedisore të shekullit XXI. Fluturimet demonstruese në Azinë Juglindore nuk janë gjë tjetër veçse fillimi i një kapitulli premtues për industrinë ajrore kineze, ndërsa ajo perpiqet të nisë fluturimet e saj në skenën ndërkombëtare.

Fluturimet Demonstruese të Aeroplanëve C919 dhe ARJ21

Ndërsa ekspozita ajrore e Singaporit eshte ne perfundim, industria ajrore kineze, e përfaqësuar nga Korporata e Aeroplanëve Komerciale të Kinës (COMAC), po e zgjeron influencen pertej kufijve kombëtarë. Aeroplanët komercialë kinezë C919 dhe ARJ21 filluan një tur demonstrativ në Azinë Juglindore, duke filluar nga Vietnami. Dy aeroplanët fluturuan drejt aeroportit ndërkombëtar Van Don, objektivi fillestar i ngjarjes “COMAC Airshow 2024”. Për disa ditë, mysafirët do të kenë mundësi të shohin demonstrime
fluturimesh, duke dëshmuar performancën dhe potencialin e këtyre aeroplanëve. Kjo nismë është e rendesishme ne kontekstin rajonal, ku sektori i aviacionit po përjeton një rritje të ndjeshme, me daljen në skenë të transportuesve të rinj me çmime të ulëta.

C919 mund të akomodoj rreth 180 pasagjerë, krahasuar me Airbus A320 dhe Boeing 737 MAX. Aktualisht, ai varet kryesisht nga komponentët perëndimore, si motorët Leap-1C të CFM. Megjithatë, COMAC po e konsideron zëvendësimin e tyre me motorë të prodhuar në nivel kombëtar. Për të fituar tregun ndërkombëtar, ruajtja e partneriteteve me furnizuesit e huaj mund të jetë kritike.

Për sa i përket ARJ21, aeroplanit rajonal me kapacitet akomodimi 78 deri në 97 vende, është kryesisht funksional ne Kine dhe Indonezi. Prania e tij në tregjet e Azisë Juglindore mund të përforcohet falë këtyre demonstrimeve, duke ofruar një alternativë për transportuesit rajonalë. Këto fluturime demonstruese nuk janë thjesht një dritare teknike e aftësive të aeroplanëve kinezë, por edhe një strategji për të përforcuar imazhin e tyre të markës në skenën ndërkombëtare. Kina synon njohjen më të gjerë për C919, veçanërisht duke synuar certifikimin e Agjencisë së Sigurisë Ajrore të Bashkimit Evropian (AESA). Ndërsa aeroplanët C919 dhe ARJ21 fluturojne qiellin e Azisë Juglindore, COMAC po angazhohet gjithashtu në nisma strategjike për të mbështetur zgjerimin e saj rajonal.

Themelimi i një zyre përfaqësimi në Azinë Juglindore dhe një magazinë rajonale për pajisjet ajrore në Guangzhou thekson përkushtimin e saj për këtë rajon dinamik. Duke marrë parasysh rritjen e parashikuar të tregut të aviacionit në rajonin e Azisë-Pacifik, Kina po vendoset për të luajtur një rol udhëheqës në të ardhmen e aviacionit komercial. Fluturimet demonstruese në Azinë Juglindore nuk janë gjë tjetër veçse fillimi i një kapitulli premtues për industrinë ajrore kineze, ndërsa ajo perpiqet të nisë fluturimet e saj në skenën ndërkombëtare.

SHPËRNDAJE